جمعه

Entry for 13 Aug 2010


دلیل حضور پوریا پورسرخ در کنسرت گروه آریان

فارس سینما_ در هفته ی گذشته گروه موسیقی آریان کنسرتی را به مدت 3 شب در سالن همایش های برج میلاد اجرا کردند و هنرمندان زیادی به دیدن کنسرت رفتند، یکی از این هنرمندان پوریا پورسرخ بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران بود.



پس از اجرای مراسم به سراغ پوریا رفتیم و از او در مورد دلیل حضورش در کنسرت های موسیقی سؤال کردیم و در جواب آقای پورسرخ گفت:خوب من شخصاً به موزیک خیلی علاقه دارم حتی در منزل سعی می کنم ساعاتی را با گیتار کار کنم ,البه ساز های دیگری را نیز تمرین می کنم ولی خوب گیتار بیشتر مورد علاقه من هستش,گروه آریان خیلی اجراهای خوبی داشته به خاطر همین فرصت اینکه به این کنسرت بیام را داشتم و حضور یافتم. در ادامه از او سؤال می کنیم که آیا افرادی که این کنسرت ها را ترتیب می دهند با شما تماس می گیرند و از شما تقاضای حضور در کنسرت را می کنند؟ پوریا پورسرخ در جواب می گوید: گفتم که بیش تر با علاقه ی شخصی به دیدن کنسرت میام ولی برخی از مراسم ها و کنسرت ها هستند که تماس می گیرند و از من به عنوان مهمان ویژه درخواست می شه که در مراسم حضور یابم. در آخر از او در مورد اکران فیلم جدیدش ناسپاس سؤال پرسیدم که در جواب پوریا پورسرخ گفت: فیلم ناسپاس یک فیلم تاریخی هستش به خاطر همین شاید تعداد کم تری از افراد به این نوع فیلم ها علاقه داشته باشند ولی چون بازیگران خوبی در فیلم حضور دارند فکر می کنم فروش قابل قبولی در سینماها داشته باشد.

پی نوشت: عکس ها توسط آقای کورش جوان گرفته شده و سایت منتشرکننده ی عکس ها نیز موسیقی ایرانیان است.

۳ نظر:

نیلوفر گفت...

مرسی نیما جان از پست خوبت
چقدر خوبه که بازیگرهای سینمایی هم به موزیک علاقه دارن مخصوصا پوریا که من خودم رفتم جزوه یکی از طرفدارانش به خاطر حضورش در کنسرت اریان
موفق باشی نیمای عزیز

معراج گفت...

چاکرتم

نیلوفر گفت...

نیما جان تولدi اقا سیامکه بیا وبم
خوشحال میشم