پنجشنبه

همیشه با این که این دل نگرونه/ یه بهار پشت زمستون و خزونه




علی پهلوان برمی گردد و سال 94 سال آریان می شود




پیام صالحی: ما سه نفر پلان کوچکی از آریان هستیم


پیام صالحی همراه با دو عضو دیگر گروه آریان (شراره فرنژاد و سید علیرضا طبابایی) قصد دارد تا پس از مدت ها سکوت، این گروه قدیمی و پرطرفدار را احیا کند. او به تازگی دو تک ترک ((تو خوبی)) و ((آرامش)) را روی اینترنت منتشر کرده که بازتاب بسیار خوبی برای این خواننده داشته و به جدول TOP 20
مجله ی ترانه ی ماه هم راه یافته است. پیام صالحی این روزها درگیر برای این 

انتشار دومین آلبوم شخصی خود است که با حضور جمع زیادی از ستاره های موسیقی پاپ جمع شده و به زودی راهی بازار موسیقی خواهد شد. صحبت های او درباره ی این آلبوم و احیای گروه آریان شنیدنی است... 


از خیر آلبوم آریان 5 گذشتیم!


ما پنجمین آلبوم آلبوم آریان را سه سال پیش تحویل کمپانی ترانه ی شرقی، ولی جوابی نگرفتیم و از خیر انتشار آن گذشتیم. این نظر همه ی بچه های آریان است؛ چرا که قطعات آن آلبوم دیگر کهنه شده و با سلیقه ی روز موسیقی فاصله گرفته است، به همین دلیل تمایلی به انتشار این آلبوم نداریم؛ هر چند که شرکت هم اصلاً پاسخی به ما نداده است.


از کنسرت آریان هم خبری نیست


پس از این که کار انتشار آلبوم جدید آریان به بن بست خورد و ما به شرکت اعلام کردیم که با این شرایط، حاضر به انتشار آن پس از گذشت 3 سال از تولید آلبوم نیستیم، برنامه ی کنسرت های آریان هم متوقف شد.

امتیاز همه ی قطعات آلبوم های گروه آریان متعلق به شرکت ترانه ی شرقی است و کنسرت مستقل ما بدون تهیه کنندگی این شرکت، مستلزم پرداخت 500 میلیون تومان به شرکت فوق است تا مجوز اجرای این قطعات صادر شود!


بنیامین هم این مشکل را داشت


این امتیاز اجرای قطعات آریان که در انحصار شرکت ترانه ی شرقی است، همان مشکلی است که بنیامین هم داشت. او با مدیر شرکت مذاکره کرد و به توافق رسید؛ اما به دلیل عدم حضور علی پهلوان در ایران، فعلاً ما امکان مذاکره و حل مشکل را نداریم.


علی پهلوان دلسرد شد و رفت!


همه ی مشکلاتی که بر سر آلبوم آریان 5 و کنسرت های گروه وارد آمد باعث شد تا علی پهلوان دلسرد و سرخورده شود و به خارج از کشور برود. او فعلاً در استرالیا مشغول کار حرفه ای خود است و قصد بازگشت به کشور، حداقل تا سال آینده را ندارد.


تک ترک و آلبوم جدید


بحث عدم اجرای قطعات گروه آریان در کنسرت ها باعث شد تا به ساخت و انتشار تک ترک روی بیاوریم. از جمع 30 ترکی که طی این مدت با همراهی جمعی از چهره های موسیقی پاپ ساختم، 13 ترک را انتخاب کردم و در آلبوم جدید قرار دادم که تا اوایل پاییز منتشر خواهد شد.

در این آلبوم، دوستان زیادی در کنار من هستند: بابک جهانبخش، مازیار فلاحی، فریدون آسرایی، میلاد باران و... ضمن این که تنظیم قعات بر عهده ی جمعی از بهترین هاست: کوشان حداد، شهاب اکبری، انوش تقوی و مهران عباسی. از سویی دو عضو قدیمی گروه آریان شراره فرنژاد و علیرضا طباطبایی هم همراه من هستند.

این را هم بگویم که نسبت به آلبوم قبلی ام ((حس)) سبک کارم عوض شده و دارم به آن لــِـولی که می خواهم، نزدیک تر می شوم.


کنسرت بعد آلبوم


بعد از انتشار آلبوم در اوایل پاییز 93، تور کنسرت های تهران و شهرستان ها را آغاز خواهیم کرد. این اتفاقی که افتاد، باعث دوری ما از هواداران شد که خیلی ما را اذیت کرد. مدت هاست روی صحنه نرفتیم و دل ما برای همه ی دوستداران گروه آریان تنگ شده که امیدوارم پاییز امسال همه ی آن ها را از نزدیک ببینیم.


پلان کوچک آریان


ما سه نفر پلان کوچکی از آریان هستیم. این روزها شبانه روز مشغول کار روی آلبوم جدید هستیم و امیدوارم که این آلبوم بتواند انتظار دوستداران آریان و همه ی هواداران موسیقی پاپ را فراهم آورد و مثل همین دو قطعه ((تو خوبی)) و ((آرامش نیما)) که در بهار امسال منتشر شد، مورد استقبال قرار گیرد.


آرامش نیما


من یک عزیز دوست داشتنی را از دست دادم که همیشه همراهش بودم. در آلبوم اولم ((حس))، این نیما وارسته بود که کنار من ایستاد و همه ی تنظیم ها کار او بود. یک روز قبل از انتشار قطعه ی ((آرامش)) این اتفاق تلخ افتاد و من جلوی انتشار کار را گرفتم و در شب هفت آن عزیز، با عنوان ((آرامش نیما)) منتشرش کردیم. برای او آرزوی آمرزش الهـــی دارم.





94:سال آریان


همان طور که گفتم، ما سه نفر فعلاً پلان کوچکی از آریان را جلو می بریم، اما سال آینده، سال آریان خواهد بود. ما در انتظار بازگشت علی پهلوان خواهیم بود تا با حضور او و کمک و حمایت دوستان، مشکل پیش آمده را مرتفع کنیم. با برگشت علی و مذاکره با شرکت، مسائل حل خواهد شد تا گروه آریان با قدرت به راه خود ادامه دهد.


منبع: مجله ی ترانه ی ماه، شماره ی 66، تیر و مرداد 1393

پیش تا پایان => ای جاویدان آریان
نیما آریان دوست_شاد و آریانی باشید


۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ممنون که متن رو گذاشتی
امیدوارم همه چی هرچه زودتر درست بشه
الهه